Կրթության նոր մոտեցումներ ՀՊՄՀ-ում
Ուսանողների համար լավագույն հանգիստն ակտիվ ու հագեցած օրերն են մեկ տանիքի տակ. Մանկավարժական համալասարանը հենց այս սկզբունքով է Աղավնաձորի ուսումնական բազայում միավորել բուհի 70 ուսանողի: Բոլոր 10 ֆակուլտետների բարձր առաջադիմություն ունեցող, ակտիվ ու նաև քառօրյա պատերազմին մասնակցած ուսանողները փետրվարի 3-8-ը՝ ձմեռային արձակուր...
Դիմեք հունիսի 10-ից օգոստոսի 25-ը առկա ուսուցման և հունիսի 10-ից սեպտեմբերի 10-ը՝ հեռակա ուսուցման համար: Մանրամասների համար զանգահարեք 010 59 70 69 հեռախոսահամարով:
Վերջերս ՏՐԻԶ (գյուտարարական խնդիրների լուծման տեսություն) մանկավարժության շրջանակներում «Նոր սերնդի կրթություն» միջազգային կազմակերպությունը Մոսկվայում մանկավարժների համար կազմակերպել էր սեմինար: Սեմինարի նպատակն էր մանկավարժների լայն շրջանակին ծանոթացնել ՏՐԻԶ մանկավարժության տեսական հիմքերին, գործիքներին և տեխնիկայ...
Այսօր հավաստագրեր հանձնվեցին Մանկավարժական համալսարանում վերապատրաստվող սփյուռքահայ ուսուցիչներին: Ծրագրի ավարտի առթիվ ուսուցիչներին շնորհավորեց ԿԳՄՍ նախարարության արտաքին կապերի և սփյուռքի վարչության պետ Արկադի Պապոյանը: Ողջունելով 1-ամսյա վերապատրաստման ծրագրի մասնակիցներին՝ Արկադի Պապոյանը հույս հայտնեց, որ ձեռք բերված կարողո...
| questions | Հեղինակ | Ֆայլ |
|---|---|---|
| Մանկապարտեզի կրտսեր առաջին խմբի կրթական համալիր ծրագիր /2-3 տարեկաններ/ | Հ․Միտոյան,Ս․Մարության | Բեռնել |
| Մանկապարտեզի միջին խմբի կրթական համալիր ծրագիր | Հ․Միտոյան և ուրիշներ | Բեռնել |
| Նախադպրոցական մանկավարժություն | Մարության Ս․, Դալլաքյան Ա․ | Բեռնել |
| Развитие речи в детском саду | Гербова В.В. | Բեռնել |
| ОРГАНИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ – УСЛОВИЕ КАЧЕСТВЕННОЙ ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ | Алексеева Л.П. | Բեռնել |
| АНДРАГОГИКА. СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ И ПРОВЕДЕНИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА | Дрешер Ю.Н. | Բեռնել |
| ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ | Афонькина Ю.А. Кузьмичева Т.В. | Բեռնել |
| 3 лучшие методики раннего развития | Мальцева И.В. | Բեռնել |
| РАЗВИТИЕ ХУДОЖЕСТВЕННОГО ТВОРЧЕСТВА ДЕТЕЙ СТАРШЕГО ДОШКОЛЬНОГО И МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА | Бутенко Н.В. | Բեռնել |
| ВВЕДЕНИЕ В ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКУЮ СПЕЦИАЛЬНОСТЬ | Осадчук О.Л. | Բեռնել |
| Игровая педагогика | Захарова И.Ю. | Բեռնել |
| ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВОСПИТАНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ | Чумакова С.П. | Բեռնել |
| 50 ՀԱՐՑ ՈՒ ՊԱՏԱՍԽԱՆ 1 | Թորոսյան Կ. Չիբուխչյան Կ. | Բեռնել |
| 50 ՀԱՐՑ ՈՒ ՊԱՏԱՍԽԱՆ 2 | Թորոսյան Կ. Չիբուխչյան Կ. | Բեռնել |
| 100 ԽԱՂ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ | Բալայան Ա. | Բեռնել |
| Խաղալով սովորենք | Գյուլամիրյան Ջ. | Բեռնել |
| Ե՞րբ ես կկարողանամ տուն գնալ | Human Rights Watch | Բեռնել |
| Ծննդից մինչև 6 տարեկան երեխաների զարգացման և կրթական չափորոշիչներ | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| Երկխոսություն ծնողների հետ | Գյուլամիրյան Ջ. | Բեռնել |
| Հեքիաթներ, որ երեք ավարտ ունեն | Ջանի Ռոդարի | Բեռնել |
| Ի՞նչ անել 1 | Գյուլամիրյան Ջ. | Բեռնել |
| Ի՞նչ անել 2 | Գյուլամիրյան Ջ. | Բեռնել |
| Հոգեբանական խաղեր և վարժություններ | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| 3-6 տարեկան երեխաների կրթական ծառայությունների կազմակերպում այլընտրանքային մոդելներով | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| Շտապեք, երեխաներ, թռչել ենք սովորելու | Շ․Ամոնաշվիլի | Բեռնել |
| Երգիչ-կատարող | Ն.Մուրադյան | Բեռնել |
| Պլանավորումն ըստ չափորոշչային պահանջների | Զ.Սիրունյան և ուրիշներ | Բեռնել |
| «ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԽԹԱՆՈՒՄ» ԾՐԱԳԻՐ | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| Դասի կառուցվածքային տարրերի կիրառումը հանրակրթական առարկանեի օրվա պլանների կազմման գործընթացում | Հ.Այվազյան | Բեռնել |
| Մանկապարտեզի վաղ հասակի առաջին և երկրորդ խմբերի կրթական համալիր ծրագիր | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| Տեղեկագիր | Կրթության Ազգային Ինստիտուտ | Բեռնել |
| Քննադատական մտածողություն ձևավորող կրթությունը որպես կանխակալ մտածողության արդյունքում ծագած հակասությունների կարգավորման գրավական | Ա.Անափիոսյան | Բեռնել |
| ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ДЕТСКОМ САДУ | Еманова С. | Բեռնել |
| Как повысить успеваемость | С.Собцов | Բեռնել |
| АНДРАГОГИКА. СОВРЕМЕННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ПОДГОТОВКЕ И ПРОВЕДЕНИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА | Дрешер Ю. | Բեռնել |
| Язык и ребенок | Н.Цайтлин | Բեռնել |
| Дошкольная педагогика | Гогоберидзе А. | Բեռնել |
| Конструирование и ручной труд в детском саду. Программа и методические рекомендации. Для детей 2-7 лет | Куцакова Л. | Բեռնել |
| Диагностика речевого развития детей дошкольного возраста | Ухина Л. | Բեռնել |
| ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅՈՒՆ | Հ.Պետրոսյան | Բեռնել |
| ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՏԵՆԱԽՈՍԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐ | Ս.Խուդոյան | Բեռնել |
| ГОТОВНОСТЬ ПЕДАГОГА К РАБОТЕ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ | Кетриш Е. | Բեռնել |
| Ներառական կրթություն | Հեղինակային խումբ | Բեռնել |
| Տարրական կրթության մանկավարժություն | Դասընթացի փաթեթ | Բեռնել |
| Практика административной работе в школе | Драмбян М. | Բեռնել |
| ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ВОСПИТАНИЯ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ | Чумакова С. | Բեռնել |
| 3 лучшие методики раннего развития | Мальцева И. | Բեռնել |
| ОРГАНИЗАЦИОННО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ | Афонькина Ю | Բեռնել |
| Развитие речи детей дошкольного возраста: Пособие | Сохин Ф. | Բեռնել |
| Практикум по детской психологии | Урутнаева Г. | Բեռնել |
| РАЗВИТИЕ ЛИДЕРСКИХ КАЧЕСТВ У СТУДЕНТОВ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВУЗА | Гольева Г. | Բեռնել |
| Современные технологии воспитания школьников: концепции, структура, методы | Зайцев В. | Բեռնել |
| КЛАССНЫЙ РУКОВОДИТЕЛЬ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ | Гусевская О. | Բեռնել |
| ОБЩАЯ ПЕДАГОГИКА | Петрова Т. | Բեռնել |
| Развитие речи детей средней группы | Гранова А. | Բեռնել |
| СИСТЕМЫ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ | Кольга В. | Բեռնել |
| СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ | Фабрикантова Е. | Բեռնել |
| ТЕОРИЯ И МЕТОДИКА ВОСПИТАНИЯ | Радионова Е. | Բեռնել |
| Технологии педагогической деятельности | Байбородова Л. | Բեռնել |
| Детская психология | Эльконин Д. | Բեռնել |
| Семинар-практикум | Фешина Н. | Բեռնել |
| Язык и ребенок | Цейтлин С. | Բեռնել |
| Деятельность, сознание,личность | Леонтьев А. | Բեռնել |
| Развитие речи детей | Тихеева Е. | Բեռնել |
| Психология игры | Эльконин Д. | Բեռնել |
| Воспитательная деятельность классного руководителя | Миляева Л. | Բեռնել |
| Диагностические карты индивидуального развития ребѐнка | Карпова Ю. | Բեռնել |
| Играем вместе | Ульрих Х. | Բեռնել |
| Личностный интерес ребенка как фактор приобщения к чтению | Кошкаров А. | Բեռնել |
| Современные технологии развития речи детей дошкольного возраста | Колосова А. | Բեռնել |
| Технологии педагогической деятельности | Байбородова Л. и др. | Բեռնել |
| Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников | Алексеева М.М., Яшина Б.И. | Բեռնել |
| ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ В УСЛОВИЯХ РЕАЛИЗАЦИИ ФЕДЕРАЛЬНЫХ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ СТАНДАРТОВ | Диденко Л. | Բեռնել |
| Опыт образовательной практики учителей начальных классов в современных условиях | Пикова Л. | Բեռնել |
| «Педагогиче-ская копилка-2017». | Тюкинеева О. | Բեռնել |
| Актуальные вопросы педагогики и образования: воспита-тельный аспект | Дрозд К. | Բեռնել |
| Вопросы современной педагогики: материалы VII Mеждунар. науч. конф. | Коллектив авторов | Բեռնել |
| ВОПРОСЫ ТЕОРИИ И ПРАКТИКИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ В ВЫСШЕМ ОБРАЗОВАНИИ | Загоруля Т. | Բեռնել |
| Игровые технологии в образовании | Емельянова Т. | Բեռնել |
| ИНТЕРАКТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ И МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ | Фабрикантова Е. | Բեռնել |
| Педагогическая диагностика в детском саду в условиях | Лаврова Л. | Բեռնել |
| Основы педагогики и андрагогики | Кох М. | Բեռնել |
| Непрерывное развитие педагогической функции личности | Ахметжанова Г. | Բեռնել |
| Обучение как приключение: Как сделать уроки интересными и увлекательными | Берджес Д. | Բեռնել |
| Основы учебно-исследовательской деятельности | Бережнова Е. | Բեռնել |
| Педагогика и психология высшей школы | Дианова Т. | Բեռնել |
| Применение современных интерактивных методов обучения в вузе | Деева Е. | Բեռնել |
| Страна чудесных слов | Андропова Т. | Բեռնել |
| Сборник методических разработок «Педагогиче-ская копилка-2017 | Тюкинеева О. | Բեռնել |
| Введение в педагогическую профессию | Бумаженко Н. | Բեռնել |
| Информатизация образовательного процесса в начальной школе: | Пащенко О. | Բեռնել |
| Методология научных исследований | Пономарев А. | Բեռնել |
| Организация образовательной среды | Кустов Ю. и др. | Բեռնել |
| Педагогика начальной школы | Подласый И. | Բեռնել |
| Педагогическая физиология | Гребнева В. | Բեռնել |
| Педагогический менеджмент | Капитонова Т. | Բեռնել |
| Педагогическое общение | Фалей М. | Բեռնել |
| Педагогические технологии: Практикум | Фролова П. | Բեռնել |
| Предшкольная пора | Бухтоярова В. | Բեռնել |
| Развитие креативных способностей младших школьников | Благодер В. | Բեռնել |
| Современные педагогические технологии развития личности | Козинская О. | Բեռնել |
| Теория и методика развития речи детей | Яшина В. | Բեռնել |
| Трудный ребенок. Как справиться с ним и с собой | Каздин А. | Բեռնել |
| Ֆիզկուլտուրայի պարապմունքները ավագ խմբում | Առաքելյան Ռ. | Բեռնել |
| большой альбом | Дмитриева В. | Բեռնել |
| НРАВСТВЕННОЕ ВОСПИТАНИЕ ДОШК | Ларионова С. | Բեռնել |
| Կերպարվեստի պարապմունքները մանկապարտեզում | Սմբատյան Լ. | Բեռնել |
| Մարիա Մոնտեսսորի | Թարգմ, Հակոբյան Գ. | Բեռնել |
| Oժտված երեխաների հոգեբանական դիագնոստիկան | Առաքելյան Մ. | Բեռնել |
| Ստեղծագործական երևակայության քերականություն | Ռոդարի Ջ. | Բեռնել |
| Էկոլոգիական դաստիարակություն | Կրթական բարեփոխումների կենտրոն | Բեռնել |
| Խոսքի զարգացման պարապմունքներըմիջին խմբում | Միտոյան Հ. և ուրիշներ | Բեռնել |
| Մաթեմատիկայի իմ այբուբենը մաս 2 | Հրությունյան Հ,,Չիբուխչյան Ս. | Բեռնել |
| Մաթեմատիկայի իմ այբուբենը | Հրությունյան Հ,,Չիբուխչյան Ս. | Բեռնել |
| New changes | Թեսթեր | Բեռնել |
| Թեսթային գրականություն | Բեռնել | |
| Խաղադարան | Քայլ առ քայլ» ԲՀ, ՅՈՒՆԻՍԵՖ | Բեռնել |
| 101 WAYS TO TEACH CHILDREN SOCIAL SKILLS | Lawrence E. Shapiro, Ph.D. | Բեռնել |
| Mediavirus | Duglas Rashkoff | Բեռնել |
| ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ АНТРОПОЛОГИЯ | В.И.МАКСАКОВА | Բեռնել |
| МЕДИАОБРАЗОВАНИЕ В ШКОЛЕ И В ВУЗЕ | О.А.БАРАНОВ | Բեռնել |
| ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ АНТРОПОЛОГИЯ | Б.М. БИМ-БАД | Բեռնել |
| Развитие медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогического вуза | А.В.Федоров | Բեռնել |
| В МИРЕ ЭКРАННЫХ ИСКУССТВ | Л. М. БАЖЕНОВА | Բեռնել |
| У Ч И Т Е Л Ь Х ХI В Е К А : | С.П. ИВАНОВА | Բեռնել |
| Դպրոցի շեմին | Ա.Հովհաննիսյան | Բեռնել |
| Медиавирус | Дугла Рашкофф | Բեռնել |
| Խաղադարան | Քայլ առ քայլ | Բեռնել |
| Конспекты логоритмических занятии с детьми 2-3 лет | Картушина М.Ю. | Բեռնել |
| Методика «Кактус» | М.А. Панфилова | Բեռնել |
| Методика « Паравозик» | М.А. Панфилова | Բեռնել |
| Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունից դեպի տարրական դպրոց երեխայի սահուն անցումը կազմակերպելու Մեթոդական ուղեցույց մանկավարժների համար | Հույսի կամուրջ | Բեռնել |
| ТЕОРИИ И ТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЯ РЕЧИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В ОПРЕДЕЛЕНИЯХ, ТАБЛИЦАХ И СХЕМАХ | О.А. Базикова | Բեռնել |
| Язык и ребенок: Лингвистика детской речи | Цейтлин С.Н. | Բեռնել |
| Дошкольная педагогика с основами методик воспитания и обучения. Учебник для вузов | А. Г. Гогоберидзе, О. В. Солнцева | Բեռնել |
| Основы педагогического мастерства | С.Д. Якушева | Բեռնել |
| Педагогическая диагностика в детском саду | Лаврова Л.Н. | Բեռնել |
| Подвижные игры для детей 3-5 лет | Утробина К.К | Բեռնել |
| Развитие речи детей средней группы | Гранова А.А. | Բեռնել |
| Современные технологии развития речи детей дошкольного возраста | Колосова И.В. | Բեռնել |
| Технологии педагогической деятельности 3 часть | Л.В. Байбородова, Г.В. Куприянова, Е.Н. Степанов, А.В. Золотарева, А.А. Кораблева | Բեռնել |
| Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников | Алексеева М.М., Яшина Б.И. | Բեռնել |
| Развитие речи детей дошкольного возраста | Ф.А. Сохин | Բեռնել |
| Ֆիզկուլտուրայի պարապմուքնենրը մանկապարտեզի ավագ խմբում | Ռ.Առաքելյան | Բեռնել |
| Методика физического воспитания | Шишкина В.А. | Բեռնել |
| Интерактивное обучение, как средство развития связной речи детей дошкольного возраста /семинар-практикум/ | Фешина Н.В. | Բեռնել |
| ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ. СОЗНАНИЕ. ЛИЧНОСТЬ | А. H. Леонтьев | Բեռնել |
| Развитие речи детей | Тихеева Е.И. | Բեռնել |
| Психология игры | Эльконин Д.Б. | Բեռնել |
| ВОСПИТАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ КЛАССНОГО РУКОВОДИТЕЛЯ | Миляева Л.М. | Բեռնել |
| Играем вместе | Ульрих Хаймлих | Բեռնել |
| Личностный интерес ребенка как фактор приобщения к чтению | Андрей Кашкаров | Բեռնել |
| Гармоничное развитие ребенка | Гленн Доман | Բեռնել |
| Развивающие игры Воскобовича | Адвахова О.А. | Բեռնել |
| Обучение игре в шахматы детей дошкольного возраста | Коржова Л.Л. | Բեռնել |
| Шахматы для самых маленьких | Сухин И.Г. | Բեռնել |
| Test | Test | Բեռնել |
| Test 3 | Test 3 | Բեռնել |
| test 5 | test 5 | Բեռնել |
| Test 9 | Բեռնել | |
| Test | Test | Բեռնել |
| Test 22 | Test 2 | Բեռնել |
| Մեդիագրագիտությունը սկզբնական կրթության ոլորտում | Խաչատրյան Հ․, Պողոսյան Լ․, Ենոքյան Տ․ | Բեռնել |
| Մեդիա և տեղեկատվական գիրագիտությունը նախադպրոցական կրթության մեջ, դաստիարակի ձեռնարկ | Խալաթյան Ա․, Մկրտչյան Մ․, Գյուրջյան Ա․ | Բեռնել |
| test | test | Բեռնել |
| Мышление и речь | Выготский Л. | Բեռնել |
| Առցանց կենդանաբանական այգի | Դանիելա Դրոբնա | Բեռնել |
| Մեդիագրագիտությունը սկզբնական կրթության ոլորտում | Խաչատրյան Հ․, Պողոսյան Լ․, Ենոքյան Տ․ | Բեռնել |